[Talk-dk] Bygninger med OSAK data

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tir Sep 27 15:50:33 BST 2011

On 24-09-2011 03:49, Jonas Häggqvist wrote:

> Derfor har jeg fundet alle bygninger med den slags data, og er sådan set
> klar til at fjerne adresse-data (alle addr:, kms: og osak: tags) og
> gen-importere adresser på de berørte veje for at være sikker på der ikke
> forsvinder adresser.

Det er nu gjort, og jeg har samtidig sendt beskeder til alle der har lavet
mere end 10 af den slags bygninger (sprang dog et par stykker over som jeg
allerede havde skrevet til).

Så mangler der bare lige re-importen af vejene, som jeg lige vil snakke
med Peter Brodersen om, så jeg ikke skal sidde og gøre det manuelt. En god
del af vejene er allerede komplette kan jeg se (og adresserne optrådte
dermed to gange), så det er nok ikke alverden der mangler pt.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk