[Talk-dk] At finde bugs

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Apr 12 06:48:07 BST 2012

Der er også OpenStreetBug<http://openstreetbugs.schokokeks.org/?lon=9.43&lat=55.99&z=8>
.

Desværre er der mange der lægger bugs ind som ikke giver nogen mening.
Kolding området er totalt uoverskueligt af bugs med tekst som f.eks. sti
(selv om der er en sti).
Det var dagens sure opstød.

Men det fungere meget godt. Bruger selv OpenStreetBug gennem OSMAND (andoid
app), så jeg kan huske de fejl jeg ser på vejen rundt i det danske land.

/Jens

Den 11. apr. 2012 20.40 skrev Soren Johannessen <soren.johannessen at gmail.com