[Talk-dk] osm.rasher.dk lagging?

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Fre Apr 13 15:49:05 BST 2012

On 11-04-2012 17:46, Jørgen Elgaard Larsen wrote:
> osm.rasher.dk siger:
>
> The database is currently lagging by 14856 minutes. The OSM database is
> currently in read-only mode
>
> Men OSM er da skrivbar igen?

Som Daniel også siger hænger det sammen med, at jeg ikke forventer at
kunne følge med når først de begynder at slette fra databasen (det vil
resultere i nogle voldsomme changeset filer). Det var mit indtryk at dette
ville ske forholdsvist kort tid efter databasen var blevet migreret til
den nye server, så derfor har jeg ikke villet bruge tid på at flytte over
før efter det er sket.

Efterhånden som der går længere og længere tid begynder det at ligne en fejl.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk