[Talk-dk] cycleways skildt ad fra vejen ved rabatt ogbeplantning.

Hedda Nilsson Orviste ZY0Q at tmf.kk.dk
Man Apr 23 10:49:58 BST 2012

Meget anvendeligt. Stadig et lille usikkerhedstegn;

Serviceveje langs vejen, som man også cykler på er tit indtegnede som "skyggeveje" men selve cycleway-taggen sidder på "den rigtige vejen". Her kunne den vel lige så godt sidde på servicevejen, spørgesmålet er bare som hvad? Som en cycleway=lane eller som en bicycle=designated separated=no, eller som en cycleway=track. Eller er det enklest at bare lade den blive siddende som en cycleway=* på "hovedvejen".

http://www.openstreetmap.org/?lat=55.6813730299473&lon=12.5651460886002&zoom=18

Jeg har ændret på denne men er i tvivl om det er det rigtige.

Tak.

Med venlig hilsen

Hedda Nilsson Orviste
Studentermedhjælper