[Talk-dk] Fjernelse af fantasifostre

Jørgen Elgaard Larsen jel at elgaard.net
Man Apr 30 09:54:40 BST 2012

Søren Due Jensen skrev:
> Hvis den udemærkede funktionalitet til registrering af forkert stavede
> vejnavne blev udvidet til at kunne registrere ikke eksisterende veje,
> kunne vi måske undgå at adressenoder på sådanne veje bliver importeret.

De veje, der har et navn, er ikke så problematiske. Dem kan man som
regel lade stå som proposed - de kommer nok en dag, om ikke andet med ny
bygherre.

Jeg tog en tur i lørdags for at se på source=fantasy i den virkelige
verden. De fleste veje med vejnavn var der i virkeligheden.

Det største problem er serviceveje, der bliver tegnet hen til enkelte
punkter midt på en mark.

- Jørgen