[Talk-dk] ca 900 adressepunkter flyttet over til bygningpolygoner

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Søn Aug 5 19:58:41 BST 2012

Samme problem stilling er også andre steder i landet, jeg ha f.eks fået en mail fra en
tysker som brokker sig over dublerede adresse noder

Hallo
Ich habe Ho / Blavand der Karte zugefügt mit Postcode

Jemand hat die Adressen falsch verdoppelt ?

Test Referenz zum Beispiel Garmin Ho Toftevej 32

Jeg har forklaret om hvordan det foregår i danmark og henvist til findvej som har er den
bruger konto som har lavet dobbelt registreringen.

Og ja jeg er ikke enig i at vi "rigtige" OSM bruger ikke må pille ved OSM data af hensyn
til en automatiseret import, men bortset fra det så vil det være fint med et koncept så
almindelige brugere kan arbejde sammen med import scriptet på fornuftig vis.

Carsten