[Talk-dk] Microsoft Bing Maps har opdateret nogle nye steder i Danmark

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Ons Aug 22 14:52:10 BST 2012

On 21-08-2012 19:55, Soren Johannessen wrote:
> Hej alle sammen
>
> Det ser ud til at Microsoft Bing Maps har opdateret igen - jeg ser nu
> gode luftfotos fra Hundested, Gilleleje, Helsinge, Holbæk, Kalundborg
> og Jyderup. Har kun set opdatering på Sjælland indtil videre - men
> tjek i jeres område om der er kommet nyt.

Jeg har opdateret dæknings-polygonen for Nordsjælland:

http://osm.rasher.dk/?layers=B0000FFFFFFFFFTFFFFFFFFFFFFFFF

Derudover har jeg også lavet et lag der hilighter veje hvor source tagget
indeholder ordet "fantasy" (som er blevet brugt til at indtegne veje som
ser ud til at eksistere udfra adresse-punkter). Der vil sandsynligvis være
en hel del der kan laves korrekt nu, eftersom Nordsjælland har fået nyere
luftfotos:

<http://osm.rasher.dk/?zoom=9&lat=55.72634&lon=11.85863&layers=B0000TFFFFFFFFTFFFFFFFFFFFFFFT>

--
Jonas Häggqvist