[Talk-dk] Rutebilstation

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Fre Aug 24 22:19:28 BST 2012

men spørgsmålet er det korrekt tagget med at lave et område med
amenity = bus_station, da det jo ikke renderer til noget fornuftigt i
Middelfart, men ser ok ud i Kolding

Muligheder:
1: fejl renderingen
2: der skal et yderligere tag på der beskriver en asfalteret plads.

og i sidste ende drejer det sig jo om at få databasen rigtig ikke
renderingen, derfor undre det mig stadigt at der er forskel på Kolding og
Middelfart

Mvh
Esbern