[Talk-dk] Hvorfor står der "postal code 6857" på kortet ?

Michael Larsen mvl.osm at network42.dk
Søn Aug 26 19:10:08 BST 2012

On Sunday 26 August 2012 18:57:24 Carsten Nielsen wrote:

> Og det tror jeg du har ret i.

> Så er spørgsmålet så om det er korrekt at sætte et navne tag på en sådan
> relation ?
>

> Det er fjollet med postkoden  på kortet, men på den anden side så skal det
> jo ikke være Mapnik reneren der bestemmer om man må sætte et name tag på en
> postkode relation. Hvad er andres holdning til dette ?

Jeg vil mene det er en render fejl.  Her er et andet eksempel med
'Frederikshavn Kommune'.

http://www.openstreetmap.org/?lat=57.42216&lon=10.41031&zoom=15&layers=M

Det giver ikke mening at rendere et navn på et emne, som er meget større end
det der vises på skærmen - brugeren kan jo netop ikke skabe en forbindelse
mellem navnet og det han ser.

Michael