[Talk-dk] Mountainbikeruter

Sonny Andersen sba at bukhmark.dk
Fre Aug 31 10:30:26 BST 2012

Jeg mangler type=route og foot=no i definitionen.

highway= cycleway er forkert pga asfalt og skiltning, men trods alt bedre
end at bruge highway=path, da det er den generelle betegnelse for stier i
det åbne land. Hvis man bruger highway=path, så skal man begrænse adgangen
for fodgængere; vi skulle nødigt have dem ud på MTB-ruterne.

Hvis MTB-ruten er i fare for at blive i inkluderet i rutningen, så må man
lave en undtagelse i routeren (exclude route=mtb). - Men det kunne jo godt
være, at dele af ruten var smart at bruge på cykelturen !!

/sba-dk