[Talk-dk] Mere infomation vedr. Night of the Living Maps hos Magenta

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Man Feb 6 08:04:18 GMT 2012

2012/2/6 Lars Thegler <lars at thegler.dk>:
> Stevns er godt. Der er rigtigt gode luftfotos, og vejmidter. Til
> gengæld er alle bygninger der allerede, så det bliver vist mest
> 'landuse' og den slags, vi kan arbejde med. Men jeg glæder mig :)

Udover hvad Lars nævner - så er der faktisk også fra OSAK adresserne
navne på en hel del gårde, som kan lægges ind på de allerede indtegnet
bygninger. Gårdnavne er ikke noget Google Maps gør.
Eksempel fra Stevns med et gårdnavn i OSM kontra GM
http://tools.geofabrik.de/mc/?lon=12.39274&lat=55.27859&zoom=13 og
bemærk også gårdområdet er indtegnet plus at indkørsel er indtegnet på
OSM men ej på GM

Ser frem til en hyggelig aften og masser af nyt indhold

/Søren Johannessen