[Talk-dk] Hvordan rette vej der bliver brudt af lyskryds?

Daniel Trads danieltrads at gmail.com
Man Feb 6 11:32:43 GMT 2012

Hejsa

Jeg bruger selv .img-filen fra
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Denmark/Garmin og den virker
ok på min Garmin GPSmap 60 CSx. Der mangler dog noget "søg på vejnavne",
men det hænger vist sammen med at det ikke er Garmin Mapsource der har
overført filen. Den sender mig også ud på grusveje, selvom det er slået fra
under Routing.

På http://www.frikart.no/garmin/index.html ser det ud til at man skal bruge
en art installer, og så overføre kortet via Mapsource. Dette er netop for
at få adressesøgning.

Ellers er der mange utils der kan builde en img-fil:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_Map_On_Garmin/Download

--
Daniel