[Talk-dk] Sammendrag af Talk-dk, Vol 34, Udgave 11

Joris Kofman joriskofman at gmail.com
Ons Feb 8 12:12:44 GMT 2012

Hej Folkens

jeg har mappet i et stykke tid, men aldrig taget mig sammen til at komme på
en mailing liste. Nu er jeg dog brændt inde med et spørgsmål som jeg
simpelthen må have et svar på.

I aalborg øst findes der en vej der hedder blæsborgvej

http://www.openstreetmap.org/?box=yes&bbox=10.008474598607,57.0392594,10.013948298606,57.0403092

på denne vej findes der som i nok kan se nogen adresser hvor der ikke er
nogen vej ud til.
Jeg har imidlertid været ude at gå vejen (og lagt en trace op) for at
undersøge dette (jeg har været igang med at tegne veje ud til mange missing
adresses i aalborg øst). Jeg fandt da jeg var på stedet at vejen ender som
det er på kortet nu, og der er ikke tegn til at der vil/skal blive bygget,
der er end ikke anlagt nogen form for vej (indsæt her en reference til
finansgrisen om i vil).

Derfor er mit spørgsmål, hvad kan vi gøre ved disse adresser/nodes da de
tydeligvis ikke findes, ej heller er der taget tilløb til at de skal til at
findes?

med venlig hilsen
joris (tktreload)