[Talk-dk] Fra Night of the Living Maps

Søren Wium-Andersen wa23 at hotmail.dk
Ons Feb 8 16:18:40 GMT 2012

Jeg ved, at jeg bryder ind i en løbende diskussion.
Men jeg har et lille problem med disse nye kort.
På adressen

WikiProject Denmark/Garmin < WikiProject Denmark kan jeg læse følgende:
Få OSM på din Garmin GPS
På Garmin GPS'er som har et Secure Digital (SD) kort -- det er bl.a. de modeller som har et "x" i deres navn, f.ex. Garmin eTrex Legend Cx -- kan du uploade OSM kortet. Det fungerer perfekt også med rutevejledning.

mok0 laver et ugentligt opdateret Garmin kort over Danmark, natten til tirsdag. Kortet er lavet ud fra geofabriks denmark.osm fil. Hent det her:

gmapsupp.img (ca. 50 MB).

Hent denne fil og kopier den til en folder ved navn "Garmin" på din GPS's SD-kort.

Mit spørgsmål

Efter at have hentet filen som er en IMG fil (57,4 MB), så oplyser Mapsource mig om at formatet er forkert.

Hvad gør jeg galt?

Håber at en af jer har tid til at svare ind imellem i arbejder med Stevns!

med venlig hilsen

Søren Wium-Andersen
Ådalen 15, DK - 3400 Hillerød
(+45) 51 78 91 15