[Talk-dk] Sammendrag af Talk-dk, Vol 34, Udgave 11

Jørgen Elgaard Larsen jel at elgaard.net
Ons Feb 8 22:01:06 GMT 2012

Carsten Nielsen wrote:
> Jeg ville slette noderne og undlade det "planlagte" stykke vej.

Hvis du sletter dem, vil de sandsynligvis bare automatisk blive
importeret fra OSAK igen på et senere tidspunkt.

> OSM mapper ting der er i den fysiske verden, ikke tinge som nogen mener
> vil komme engang i fremtiden.

Det er jeg ikke enig i. Der er en grund til, at "proposed"-tagget
eksisterer.

Desuden er adressepunkter pr. definition ikke ting i den fysiske verden.
Et hus er en ting i den fysiske verden, adressen er blot et punkt i et
koordinatsystem.

Men man kan godt argumentere for at sætte "proposed" på de pågældende
adressepunkter.

- Jørgen