[Talk-dk] Kommune/regionsgrænser ved kysten

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Feb 9 08:25:43 GMT 2012

Jeg mere helt klart at Kommunegrænser hører hjemme i OSM - De er jo
skiltede på samme måde som bygrænser.
Der er jo mange andre ting i OSM, der ikke kan ses i virkeligheden direkte,
fx. en del af landuse taggen, byområder vs. industri etc. Disse ting
tilfører en klar kvalitet i OSM kortet - desuden har mange andre lande
enten tegnet eller importeret kommune grænser op.

/Jens