[Talk-dk] Kommune/regionsgrænser ved kysten

Uffe Kousgaard uffe at routeware.dk
Tor Feb 9 12:27:08 GMT 2012

> Huh? Hvor kom den lige fra? Busruter er da en vigtig del i at finde
> rundt i en storby hvis man skal bruge offentlige transportmidler?

Se indlæg fra Carsten Nielsen, 19.08 igår.

Køreplaner er også vigtige for at kunne anvende offentlige
transportmidler. Synes du også de skal lægges ind i OSM? Hvem vil holde
dem opdateret?

"Begrænsningens kunst" savner jeg en del hos flere her på listen. Måske
derfor editering er blevet så langsomt på det seneste, fordi der hældes
for mange data ind i OSM og PostGIS trods alt ikke skalerer i det uendelige?

Ellers læs linket som Morten Kjeldgaard sendte 13.02 idag.

Hilsen
Uffe