[Talk-dk] vejnettet i OSM

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Fre Jan 6 21:14:05 GMT 2012

On 06/01/2012, at 11.01, Daniel Trads wrote:

> Det må vel kunne klares med tracktype? Det er nok derfor
> nordmændende bruger grade3-5 på deres traktor-/skovveje.

Tja, jeg har oplevet masser af steder, hvor en mark- eller skovvej med
tracktype=grade3 (se billeder [0]) er ufremkommelig både med bil og
cykel, fordi der er knædybe huller fyldt med mudder og vand efter
traktorer og skovmaskiner. Man kan selvfølgelig mærke dem med
surface=mud :-)

-- mok0

[0] <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/grade1-5>