[Talk-dk] ODbL - hvor galt ser det ud?

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Tor Jan 12 16:01:21 GMT 2012

Den 02-01-2012 13:59, Jens Winbladh skrev:
> Tak for det link Søren
>

> Det er super at bruge Cleanmap sammen med Licens pluginet i JOSM, så går
> det hurtigt.

Der er et problem med changesets uden ophavsmand, fx:
http://cleanmap.poole.ch/?zoom=18&lat=55.33993&lon=12.06707

som er bl.a.:
http://www.openstreetmap.org/browse/way/8239626/history

Det første changeset fra juni 2006, har ingen ophavsmænd, ellers har
alle accepteret licensen.

Er der nogen til kan tage æret for den ændring, der var jo ikke så mange
på osm dengang.
Er der overhovedet nogen bidragsydere fra før juli 2006, som ikke har
accepteres ODBL.

Jeg synes at det ville være ærgeligt at miste den slags veje.