[Talk-dk] Licens i OSM og hvordan skal vi tage os at det?

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tir Jan 17 12:01:55 GMT 2012

On 17-01-2012 12:39, Nichlas Hummelsberger wrote:
> Jeg er stødt på dette eksempel:
> http://www.openstreetmap.org/user/OpenSOVS/edits
>
> Det ser ud til at brugeren er oprettet af en klub, og står for en masse
> KMS uploads. (Brugeren står som undecided).

Jeps. Det er noget import af en række kommunegrænser fra DAGI (som vi
endnu ikke har fået afklaret om vi overhovedet må importere). Jeg har
tilbageført changesets så godt det var muligt, så der ikke er spor af
grænserne længere. Dog er der en bunke efterladte noder som i mellemtiden
var blevet brugt af andre veje, så dem har jeg ikke rørt ved.

Vi kan med god samvittighed slette og genoprette dem.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk