[Talk-dk] mangler vores bygning mon?

Ole Nielsen on-osm at xs4all.nl
Ons Jan 25 19:26:07 GMT 2012

Der er faktisk en let måde at finde slettede objekter. Zoom ind på
området, gå ind i Potlatch1 (hold cursoren over edit-knappen og vælg
Potlatch1 fra menuen) og tast 'u' (for undelete). Så vises alle slettede
objekter som røde omridser.

Jeg har iøvrigt lige udført den øvelse. Der er ingen slettede objekter,
der svarer til en bygning der.

Ole N