[Talk-dk] Hvordan bruger man OSM-kort som baggrund for en vandrerute?

Sonny Andersen sba at bukhmark.dk
Tor Jan 26 14:55:21 GMT 2012

Hej,-

Det har jeg overvejet, og jeg vil naturligvis sætte en link på, men det er
ikke noget alternativ i dette tilfælde, fordi der er vist flere vandreruter,
især ved Kruså.

Alt hvad jeg har på danske fjernvandreveje har jeg lagt op som ruter og som
offentlige gpx-filer. Undervejs har jeg lavet nye stiforløb og nødvendige
rettelser især vedr. navngivning og tracktype samt tegnet de gårde, som man
kommer meget tæt på. Jeg har løbende ajourført wiki-siden. - Jeg mangler
E1/Molsruten, men den kommer nok i løbet af foråret.

I øvrigt kunne jeg altså ikke drømme om at arbejde med andre gpx-filer end
dem jeg selv har logget, også når jeg mapper, men sådan er vi jo så
forskellige.

/sba-dk