[Talk-dk] Hvor er Hærvejen ?? - relationen er blevet slettet !!

Jørgen Elgaard Larsen jel at elgaard.net
Tor Jan 26 17:34:54 GMT 2012

Sonny Andersen skrev:
> Tak for svarene indtil nu - jeg håber det lykkes.

Jep, Hærvejen er genopstået.

> Jeg kan godt se, at der kan være en vis ide i at splitte en europæisk rute
> ved grænsen, men denne vandrerute er netop grænseoverskridende, så jeg synes
> det er forkert.

Mnjaeh, vel ikke hvis man samler de enkelte dele i en over-relation.

> Jeg har bare ikke lyst til at rette noget, som han så retter
> tilbage igen, men da han nu er blokeret, så sker det vel ikke.

Ah, jeg ser nu, at hans blokering er ophævet for 16 dage siden. Så han
må være logget ind og set blokerings-meddelelsen.

På hans tidligere svar lyder det som om, han ikke er en vandal, men gør
mærkelige ting. Det er faktisk sværere at håndtere.

- Jørgen