[Talk-dk] ODBL status

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Søn Jan 29 18:58:07 GMT 2012

Hej OSM'ere,

Som alle ved skifter vi om to måneder vi fra CCBYSA til ODBL. I den
forbindelse kontaktede jeg alle de store bidragsydere på dansk, men fik
aldrig kontakt med nielsen 72, der har rørt ved stort set alting i
Århus/Herning. Det lykkedes mig at få telefonisk kontakt med ham sidste
uge, og han lovede mig at ville få kigget på ODBL (og accepteret
licensændringen). Han har endnu ikke accepteret licensen, men jeg lover at
følge op på sagen, hvis han glemmer det :). Kan i der rydder op i Århus,
for egen skyld, ikke tage en pause den næste uge og i stedet for
sætte kræfterne ind andetsteds? Hvis vi/I fortsætter med samme fart skal vi
nok nå at få dk-osm ODBL klar!

Happy mapping
rasmusv