[Talk-dk] Night of the living maps - i Denmark?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Søn Jan 29 19:16:11 GMT 2012

Leif  -Det lyder fandme som et godt tilbud - Du må godt sætte mig på.

Jeg tænker hvis der nogen som er nye eller interesseret i at lære det
grundlæggende denne aften, skal vi ikke holde invitation åbne for disse
personer også?

Jeg vil godt lave lidt små intro til Potlatch 2 for disse personer - Da
emnet for aftenen er landområder - så tager det ikke så lang tid at lære
dem lidt skove, søer, marker, gårde, bygninger osv.- hvis folk kan betjene
en computer og kan lidt engelsk.

Og så på vi evt. prøve at skaffe noget presseomtale på en eller anden led

vh Søren Johannessen

>>> http://www.facebook.com/pages/Night-of-the-living-maps/163865540386200