[Talk-dk] Så er der vejmidter og stier fra Frederikshavn Kommune

Peter Brodersen peter at ter.dk
Søn Jan 29 19:38:42 GMT 2012

... og det var blot projiceringen, som skulle indstilles - juhu :-)

Nu er vejene med i det eksisterende vejmidte-lag, fx:
http://osm.rasher.dk/?zoom=15&lat=57.49653&lon=10.39987&layers=B0000FFFFFFFFFFFFFTFFFFFFF
Så er det bare at gå i gang med at mappe løs!

Jeg vil lige se, om jeg ikke også kan få stierne med. I modsætning til
ved vejene, så fulgte der ikke en .dbf-fil med til dem i zipfilen, men
måske man selv kan lave den ud fra .shp-filen.

- Peter Brodersen