[Talk-dk] ODBL status

Ole Nielsen on-osm at xs4all.nl
Søn Jan 29 19:53:49 GMT 2012

Fedt! Ærgeligt at det ikke er lykkedes tidligere. Det meste af hans
arbejde er allerede remappet (f.eks. er alt 'rødt' i Herning nu væk).
Der er dog stadig mange 'orange' ting som nu forhåbentlig kan reddes i
uændret stand. Helt spildt er arbejdet ikke, da fugro og bing har givet
mulighed for at mappe væsentlige bedre data end der var.

Ole N / polderrunner