[Talk-dk] Så er der vejmidter og stier fra Frederikshavn Kommune

Peter Brodersen peter at ter.dk
Man Jan 30 20:06:21 GMT 2012

Hej,

2012/1/30 Emil Tin <ZF0F at tmf.kk.dk>:

> virkelig godt.
>
> kunne man ikke arbejde lidt med farverne, så det er tydelige at se hvad der er OSM og hvad der er de offentlige? fx give linjerne en usæadvanlig farve (pink eller neongrøn) og gøre dem 50% gennemsigtige? som det er nu er det lidt svært at se om der er OSM veje bagved :-)

Jeg har ingen holdning til farver, men er frisk på at ændre dem, hvis
folk har forslag.

Det kan måske være fint at holde sig fra sort, så man stadigvæk kan
bruge laget i JOSM (op mod den sorte baggrund).

Om de er gennemsigtige er vist mere et spørgsmål om den editor, man
arbejder med. Rasher-siden giver selvfølgelig ikke mulighed for det,
men både i JOSM og i Potlatch er der vist mulighed for at indstille
gennemsigtigheds-niveau.

- Peter