[Talk-dk] Licens bot'en har været forbi DK

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Fre Jul 20 09:41:31 BST 2012

2012/7/20 Peter Lyberth <peterlyberth at gmail.com>:
> Jeg håber ikke mit spørgsmål fremstår alt for dumt, meeen.
>
> Hvad betyder det at licensbotten har været forbi?

Hej Peter

OSM er ved at skifte fra CC BY-SA 2.0 licens til ODbL
http://www.osmfoundation.org/wiki/License/We_Are_Changing_The_License

Og alle ældre OSM frivillige som har været med før medio 2010 har
skulle svare ja eller nej til denne nye licens - Nogle har sagt nej og
andre har aldrig svaret. Så dem der har sagt nej eller aldrig har
svaret ja til den nye licens, deres arbejde er ved at blive slettet
fra OSM database i disse dage. Hvis du er ny i OSM så har du
automatisk sagt ja til denne nye licens og dit arbejde vil stadigvæk
være i OSM.

Håber det bragte lidt afklaring på dit spørgsmål

vh Søren Johannessen