[Talk-dk] Familiesundspladser, skovstier osv

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Man Jul 23 08:28:42 BST 2012

Hej Peter,

Jeg er lidt usikker på, hvad en sundhedsplads er, men går ud fra, at det er
et sted med work-out redskaber - enten i træ eller bevægelige
metalopstillinger.
Jeg har tidligere tagget sådan en i Ørestad Syd som "leisure=playground"
med playground=execise og minage=7. Det er mit bedste bud.

Ruter (herunder løberuter og f.eks. hjertestier) kan oprettes som
relationer. Se
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Denmark_Walking_Routes. Her
kan du se de ruter, der er oprettet i DK. Måske er en af dine ruter
allerede oprettet. Husk: Indsæt kun officielle (og gerne afmærkede) ruter.
Din personlige favoritløberute hører ikke til på OSM.

Fortsat god mapping!

Claus