[Talk-dk] Kørsel i begge retninger forbudt. Gælder kun gennemkørsel

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Lør Jul 28 12:47:05 BST 2012

Hej

Tror at det er "access=designated" vi skal have fat i
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:access%3Ddesignated

Og den findes i dropdown menuen i Potlatch 2 ude til højre ved
"Restrictions" (ikon sort cirkel med en sort streg diagonalt), når et
vejstykke er blevet markeret ud.

og ikke "destination"
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:destination som bruges til
"The key destination describes the direction of the highway by using
the name of the city the highway is heading to." jfr. OSM Wikien.

vh Søren Johannessen