[Talk-dk] rendering af kystlinie?

Daniel Trads danieltrads at gmail.com
Fre Jun 1 22:11:08 BST 2012

Hejsa

Ifølge wikien sker det med et par ugers mellemrum. Men nu har jeg selv
rettet lidt kystline omkring Fredericia og det er sket omkring 6. april.
Stadig ingen opdatering.

Men det kan også godt ske at det er fordi de tester/piller:
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/rebuild/2012-May/000243.html

"We plan to do this with the main OpenStreetMap tile server. The coastline
situation is looking good now, so hopefully we can generate a clean
shapefile for that. The main tile server will probably then pursue its
normal tile expirey strategy for a time but perhaps later we will
explicitly purge tiles generated from pre-changeover data."

--
Daniel