[Talk-dk] Er Dansk Cykel, Forbunds Southern Jutland cycle route map en OK kilde for data til OSM ?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Søn Jun 3 09:24:56 BST 2012

> Og så bliver jeg lidt urolig, er der nogen herinde som ved om dette er ok,
> for eller er vi nok bedre stillet ved at få den oprindelige relation
> tilbage.

Tænker du her på om vedkommende må skrive/tegne ruten systematisk af
efter et kort lavet af Dansk Cyklist Forbund (DCF) ? Sådan noget
copyright  tilladelse.

Jeg kan godt forhøre mig hos DCF vedr. dette - Måske nogle af DCFs
medarbejdere der også følger denne her mailingliste vil kunne svare
her i dette forum.

vh Søren Johannessen