[Talk-dk] Opdateret wiki - Da:Permissions

Janus Sandsgaard js at oim.dk
Søn Jun 3 20:11:37 BST 2012

Godt arbejde. Vigtigt at have snor om rettighederne. Godt overblik med status på arbejde der står på.
Og nyttigt med listen over mulige nye datakilder (en slags OSMs "ønskeliste" til flittige datajægere?).
Der var fx flere ideer fremme på den "Maj-konference", Peter Brodersen og jeg holdt oplæg på for et par uger siden.

Mvh
Janus

Janus Sandsgaard
Økonomi- og Indenrigsministeriet
Afdeling for offentlig fornyelse og velfærdspolitik
Slotsholmsgade 10-12 - 1216 København K - Tlf. 7228 2400 - www.oim.dk