[Talk-dk] Sikre at de lokale område nu også er sammenhængende i OSM.

Jeff Huntington jeff.huntington at tdcadsl.dk
Man Jun 4 19:32:21 BST 2012

Fint værktøj, og jeg er i gang med at rette fejl i 'mine' lokalområder. Men
lige 2 bemærkninger:

1. Der er nogle ting, som værktøjet peger på, som ikke er forkerte. Man skal
derfor naturligvis tænke sig om, inden man retter!
2. Værktøjet fanger desværre ikke fejl, hvor 'veje' krydser hinanden i
niveau uden at være knyttet sammen med en fællesnode. Denne fejl giver
naturligvis også problemer for routere. Kunne værktøjet forbedres? Der er
nok andre på listen, der har bedre indsigt i Geofabrik end mig.

Mvh

Jeff

Den 3. Jun 2012 20:21:56 +0200 skrev Jens Winbladh <jens at somewhere.dk>