[Talk-dk] Sikre at de lokale område nu også er sammenhængende i OSM.

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Jun 5 10:02:18 BST 2012

Det er rigtigt at den finde fejl som ikke er fejl, men så kunne man bruge
noexit (se  http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:noexit)

Alternativt værktøj til at finde veje der overlapper, men som ikke er
forbundet:
http://keepright.ipax.at/report_map.php?zoom=8&lat=55.73783&lon=10.34072 -
her kan se rigtigt mange fejl i OSM, så der er noget at gå igang med. -
Husk at tjekke hvornår den sidste er opdateret, så man ikke spilder tiden
på at rette fejl der er rettet eller gøre brug af skrive funktionen.

/Jens