[Talk-dk] Sikre at de lokale område nu også er sammenhængende i OSM.

Sonny Andersen sba at bukhmark.dk
Tir Jun 12 09:45:46 BST 2012

OK, tak for det. Det ser ud som om Sønderjylland er meget fint, men jeg
fandt en skov ved Middelfart, hvor der både er manglende sammenhæng,
ufuldstændig tagging (track uden tracktype) og highway=footway midt i det
hele. Desværre kræver det nok lokalkendskab at rette den op, og jeg kommer
ikke på de kanter lige foreløbig.

/sba-dk