[Talk-dk] Bing opdatering i Danmark?

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Jun 14 06:40:17 BST 2012

Super fedt Jonas - det kører vist ikke helt endnu med dit kort.

Til dem der ikke kan få JOSM til at vise de nye Bing tiles (f.eks. på
Bornholm), så har Jonas følgene fix:

*Remove bing.attribution.xml from the cache dir:

%APPDATA%\JOSM\cache\bing.attribution.xml on Windows

~/.josm/cache/bing.attribution.xml on Linux

This appears to be a JOSM bug, as the attribution file/config should not be
cached.

https://josm.openstreetmap.de/ticket/7778 *

/Jens