[Talk-dk] stationer

Emil Tin ZF0F at tmf.kk.dk
Tor Jun 14 13:45:40 BST 2012

kbh hovedbanegård:
jeg tænker at tilføje en node, og flytte railway=station fra bygningen over til noden. men kan se (med potlatch) at den way der udgør bygningen er med i en relation for togruten kbh-hamborg. mon det er giver et problem hvis jeg flyttet railway tagget?

nørreport st:
har tre nodes - 2 normale plus en metro. skal der ikke bare være en!?

hillerød st:
tænker at fjerne railway=station tag fra bygningen, da den findes på en node allerede.

hvad siger de erfarne osm'er - lyder det fornuftigt? :-)

emil