[Talk-dk] kommunegrænser og fysiske objekter

Nick Østergaard oe.nick at gmail.com
Fre Jun 15 23:03:34 BST 2012

Hej Joris

Du kan se mere om kommunegrænserne på wiki:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Denmark/Da:Administrative_boundaries
hvis du ikke lige var faldt over denne side.

Det er vist mere eller mindre udelukkende rasher og rasmusv der har
tegnet kommunegrænserne.

Jeg ved godt det ikke rigtigt svarer på dit spørgsmål, men det kan
være ovennævnte kan uddybe.