[Talk-dk] OpenArchitectureMap?

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Man Jun 18 14:45:17 BST 2012

Hej Andreas

Openlinkmap skriver at man godt til mindre projekter må lave
forespørgsler på deres API og så kan du få en JSON,CSV etc. fil retur.
Denne fil kan du så bruge til at lave et lag "popup vinduer"  med fx
Javascriptbibliotekerne Openlayers, Leaflet eller JQuery Geo og så
henover fz Mapquest, Stamen Toner tiles, cyclemap o.lign.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenLinkMap

Alt koden til Openlinkmap kan også hentes på Github, hvis man har mod
på at lave det hele selv

vh Søren Johannessen