[Talk-dk] Sammendrag af Talk-dk, Vol 35, Udgave 2

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Søn Mar 4 12:23:11 GMT 2012

Den 04-03-2012 12:42, Ole Nielsen skrev:

> +1
>
> Fuldstændig enig. Agerbrug er reelt standardanvendelsen af jord i Danmark. Så ingen
> grund til at spilde tid på specifikt at kortlægge det. Desuden hader jeg den ækle brune
> farve, som Mapnik anvender for farmland.
>
> Ole N / polderrunner

Jeg har tagget en del landbrugs arealer her i området hvor jeg huserer, og har også
overvejet meget hvad nytte det egentlig har og er nok også kommet frem til at det er ret
begrænset. Jeg er dog fortsat med det, for det at tagge landbrugs arealer gør at jeg er
nød til at undersøge områderne nærmere og finder mange track og lignende som er værd at få
med. Min brug af tagning af landbrugs arealer er derfor i ligeså høj grad en information
om hvor langt jeg er nået i det detaljerede arbejde.

At nogen ikke kan lide den brune farve i Mapnik stylen er ikke et argument for ikke at
tagge landbrugs arealer, måske til nød et argument for at anmode om ændring af mapnik stylen.

Carsten