[Talk-dk] NV Fyn oversået med skov

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Fre Mar 9 10:46:41 GMT 2012

Problemet med skov er at der ikke er nogen skov der hvor den er
indtegnet, f.eks. er et område med juletræsdyrning blevet til skov
f.eks. http://www.openstreetmap.org/?lat=55.50919&lon=9.94518&zoom=17&layers=M
og et område midt i et gartneri er blevet et skov og en æble/pære
plantage er også blevet skov
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.50096&lon=9.95307&zoom=16&layers=M

der er mange andre steder hvor det også er noget bæ, prøv selv at
kigge i området.

Hvis man vil kigge efter hvordan tingene er uden selv at være der kan
man bruge www.grundkortfyn.dk (MEN HUSK DER MÅ IKKE TEGNES EFTER DETTE
GIS VÆRKTØJ)

Mvh
Esbern