[Talk-dk] HJÆLP TIL SELEKTIV DOWNLOADING I JOSM

Hedda Nilsson Orviste ZY0Q at tmf.kk.dk
Ons Mar 14 14:10:33 GMT 2012

Hej Open Steet Map.

Jeg søger viden om:

Selektiv downloading i JOSM, således at jeg f.eks. KUN henter relations som indeholder "turn restriction", veje som er tagget med "oneway" etc.

Er der nogen der ved om dette overhovedet kan lade sig gøre i JOSM?

Taknemmelig for alle svar. =)

Indtil videre prøver jeg at gøre mig selv klogere på wikien.

Med venlig hilsen

Hedda Nilsson Orviste
Studentermedhjælper
Cykelsekretariatet