[Talk-dk] et flyttet vandløb og en ny sø

Lars Christensen f3jlars at gmail.com
Lør Mar 17 18:22:46 GMT 2012

Hej
Blot til info så er der faktisk en hel samling af regler der skal / bør
overholdes når vi snakker om modelfly, hvis der skal varer en forsikring
der dækker. Privat / personlige forsikringer dækker ikke hvis moderen vejer
over 500g.
Dette blot til info inden der er nogle der kommer galdt afsted
Mvh lars Christensen
Aka lars_ch    modelpilot