[Talk-dk] Licensomskiftning starter 27 marts

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Fre Mar 23 19:09:55 GMT 2012

23. mar. 2012 19.59 skrev Uffe Kousgaard <uffe at routeware.dk>:
> Er det nok hvis vi rykker lidt på nogle af knuderne? En ½ meter f.eks.

Nej. Det er jo et afledt arbejde. Ligesom at tage en bog og tilføje en
ekstra side.

> Eller skal tingene helt slettes og tegnes op igen?

Det sidste. Mit indtryk er at for at det her overhovedet skal fungere
automatisk, så skal de berørte objekter væk.

Jeg har fikset nogle veje hvor jeg ved at det er mig der har tegnet
dem hvor jeg har forlænget en eksisterende vej, ved at splitte dem og
så kun slette den oprindelige del. Det kræver at man lige er obs på
hvilken ende der bliver den nye veje når man laver splittet (man kan
se det på id'et i Potlatch). Nogle gange skal man vende vejen først.

Der er vist også lidt hjælp at hente i JOSM, det var oppe at vende for
ikke så lang tid siden hvis du søger her på listen.

> Jeg kan se, at en del af de røde markeringer har userid = 0. Hvis man ikke
> ved, hvem der har lagt data ind, så er der vel heller ikke nogen der kan
> brokke sig?

Den har også været vendt, men jeg mener konklusionen er at det ikke
dur at have det hængende.

Ole