[Talk-dk] renderings fejl?

Lars Thegler lars at thegler.dk
Tir Mar 27 13:25:48 BST 2012

Ja, det ser lidt sjovt ud. Jeg tror 'prikken' er den sidste del af
'stiplingen' af indkørslen. Prøv evt at vende retningen af indkørslen,
så den starter ude på vejen, så gætter jeg på at stiplingen starter
med en streg istedet.

Men det hører klart under 'mapping for the renderer'-kategorien :)

/Lars