[Talk-dk] Link-genvej til kommune-indgang

Peter Brodersen peter at ter.dk
Lør Maj 12 00:43:29 BST 2012

Hej,

Efter jeg fik snakket med/for en god håndfuld kommuner i går og råbt
efter åben data, slog det mig, at vi lige manglede en god adresse at
give videre til kommunerne. Så med hjælp fra Janus har vi nu oprettet:

http://kommune.openstreetmap.dk/

Det er intet andet end en redirect til rashers glimrende, eksisterende
kommune-side (som opsummerer alle jeres gode indrapporteringer af
stavefejl på vejnavne eller node-fejl, opsummeret på kommuneniveau).
Adressen er blot noget lettere at huske og pænere at videregive.

- Peter Brodersen