[Talk-dk] renderingstid zoom level 12 versus zoom level 13

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Ons Maj 30 13:07:29 BST 2012

On 30-05-2012 13:46, Joris Kofman wrote:
> Hej folkens
>
> Jeg har gennem længere tid undret mig over hvor lang tid der går inden
> visse områder bliver renderet på zoom level 12, mens man kan næsten vente
> på at tingene bliver synlige op til zoom level 13.
[...]
> er der nogen der også undrer sig, eller nogen der ved hvad kunne være
> galt, hvis der er noget galt?

Tiles på z12 og derunder bliver ikke opdateret automatisk. Kun når brugere
manuelt "dirtier" tilen ved at åbne tilens adresse med /dirty til sidst.

Jeg er ikke helt klar over hvad argumentet er for ALDRIG at opdatere dem
automatisk, men sådan er det nu engang.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk