[Talk-dk] Manglende 'steder' i Danmark

Michael Larsen mvl.osm at network42.dk
Fre Okt 5 20:31:31 BST 2012

God visualisering - min mavefornemmelse siger mig at bondesamfundet danmark
har stednavne ganske tæt, så denne visualisering viser måske at der er huller
i adressedataene (eller at informationen ligger i de andre tags jeg nævner).

GPX fil for gårdsdagens dk dump og N=30 (adresser der skal til for at definere
et stednavn) vedhæftet for de interesserede.

MichaelVL

Navn: places-dk-n30.gpx
Type: application/xml
Størrelse: 144250 bytes